Jennifer <3 Orlando- ??

Jennifer Aniston är en rätt okänd figur i stuumpans blogg, men nu är det henns tur att stå på första sidan.
Det ryktas nämnligen att hon och ögongodiset Orlando Bloom har en fling på gång.
Det sägs att dom var sida vid sida under hela deras gemensamma agent Aleen Keshishians bröllop. De satt bredvid varandra under genrepet och själva ceremonin. Enligt vittnen var de som klistrade av varandra och märkte inte ens hur fler av gästerna tittade förvånat på dom.
image254image255

Den här så kallade flingen kan väl diskuteras, enligt min mening är det väl rätt överdrivet. Snälla dom snackade lite måste dom börja dejta för det?! Tydligen, mer information lär väl komma. Vi får väl se hur det går

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0