issas älskling har kommit ner på jorden igen

Så var tränigen över och jag känner mej på bättre humör.
Kanske beror det på att jag verkligen slog bort allt på tränigen. Gick loss på en tjej men vad fan hon mår nog bra till nästa vecka ; ).

Och sen mår jag väl bättre för att min favvo äntligen går att få tag i. Han har inte varit inne på msn samtidigt som mej på flera dagar och har inte svarat på sms heller. Kanske var fel på hans mobil.
Men klart det muntrar upp en hel del, han är världens underbaraste och bara tanken på att han snackar med mej och vill vara med mej av alla muntrar väl upp en hel del.
Det skulle till och med muntra upp chefen på Solviks kollo, han var fan den suraste människan jag har träffat i hela mitt fucking liiv!

Men nu måste jag duscha och sen är det väl dags att sova några timmar antar jag.
Om jag kan. issas älskling har ju äntligen kommit ner på jorden igen

Lots of love

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0