Issa <3 Henning

Helgen blev inte som planerat.. Eller inte fredagen i alla fall.
Det var ju tänkt att jag skulle slappa hemma framför tv:n, fast det blev raka motsatsen.

Allt började med att jag märkte att det inte fanns ett skit att äta hemma så jag gav mej ut för att köpa mjölk till frukost nästa dag. Åkte till vällingbycentrum där det som vanligt var rätt dött, några ungdomar på bänkar och sen var det inte så mycket mer.
Gick in på Hemköp och köpte en liter mjölk och sen när jag kom ut hör jag plötsligt hur någon säger:
- Men hallå issa, säger man inte hej eller?!
Jag känner mej lite dum för det är andra gången jag inte känner igen min festkompis, men hallå jag kollar inte på folk.
Hanna och hennes kompis skulle dricka någonstans, dom hade en vodka i väskan. Så jag tipsade om en hemmafest på Mariatroget. Då ville Hanna att jag skulle hänga med men snälla man går inte på hemmafest i mjukisbrallor och en mjukiströja och med håret i en knut och sminket nästan borta.
Det slutade med att jag råkade nämna att jag var ensam hemma så vi slutade hemma hos mej.
Satte på musik och korkade upp.
Ett tag senare var jag aspackad, lättpåverkad som jag är.
Vi hade faktiskt askul och tog lite kul bilder också.
Först var jag jävligt tveksam till allt, eftersom jag skulle träffa Henning nästa dag. Kul att vara bakis när man träffar honom första gången men jag klarade mej faktiskt från baksmälla.

På lördagen träffade jag Henning runt 1tiden. Gaaah vad snygg han var och dessutom grymt gullig på alla sätt.
Vi åkte hem till mej och plötsligt på tåget så ringer någon brud till honom och vill träffa honom. När han la på snackade inte jag med honom på 10 minuter, jag vet att han visste varför. Jag såg på honom att han försökte komma på något att säga som kunde låta okej i alla fall, men tja.. det gick inte så bra. 
När vi kom hem till mej frågade jag lite om hur många tjejer han egentligen playar runt med egentligen.
Hur som helst hoppas jag att han dissar dom nu när jag är tsm med honom. Dessutom ska varedna brud få med mej att göra. Haha jag ska ringa runt och säga åt dom att dra åt helvete.

När Henning skulle hem ville Hanna att jag skulle festa med henne någonstans. Det blev inte så, vi träffade henns killkompis och så drog vi hem till mej igen och sen somnade jag nästan dirrekt. Jag vet inte vad dom gjorde men det intresserar mej inte ett skit heller. 
Idag blir det nog plugg för min del.
 
Pusss & kraam

 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0