helgen med den bästa <3

Det här får bli ett kort inlägg för jag ska göra ett försök att sova eftersom att jag måste försöka rätta till min hälsa som inte är allt för bra men förhoppningsvis på bättrings väg.
Den här helgen har gått till att vara med min älskling. På fredagen var jag hemma hos honom och träffade hans rätt häftiga pappa, haha, och så käkade vi på någon grill. På lördagen var jag först på hans match, dom förlorade med 3-0 mot Hammarby, det var väl inte så där jätte bra. Sen var han hemma hos mej resten av dagen och sov över på kvällen och sen på söndagen hängde han med till Karlaplan och tittade på när min mamma gjorde sitt prov i nagelgrejer på mej. Hon ska tydligen starta egen salong och behövde ett diplom för det.
Henning tyckte nog inte att det var så jätte kul att sitta där men det såg inte ut så på plats.
Han satt där och såg rätt nöjd ut, läste skvallerblaskor och käkade massa kakor.
Gaaah jag borde tagit en bild på när han äter, det är fan det sötaste som finns=P
Efter det käkade vi på donken och sen åkte vi hem till mej igen.
Rätt många detaljer har jag ju förstås skippat att ta med, och anledningen? tja, antagligen för att slippa kommentarer som tyder på att det är oerhört ointressant information och things like that.
Dessutom är det kanske lite för privat för att ens lägga ut i bloggen.

Anyway, ska väl snart göra en så kallad kraftansträngning och ta mej till sängen för att försöka sova.
Förmodligen är jag för trött för att kunna sova... HAHHA guuuud vad rolig jag är.
Egentligen ska det vara: förmodligen är jag för trött för att orka stänga av datan och ta mej till sängen.
Jag får sova en stund här först så kanske jag orkar om någon timme ; )
Ibland känner jag mej så oerhört smart asså =P haha

Här kommer lite söta pix på mej och min krambjörn<3
image249image251
























Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0