en dag på tunnelbanan

Åter igen blir issa sådär lite deperimerad, den här gången på grund av att lovet snart är slut.
Fan det hade ju precis börjat.
Idag är det onsdag och vad har jag gjort hittills?

Jag har baaara varit med min älskling. och vad har vi gjort?!
Det första vi faktiskt "gjorde" inträffade igår. Som dom otroliga äventyrsmänniskorna vi är bestämde vi oss för att åka alla tunnelbanelinjer, alla stationer, på en dag. Om jag räknade rätt, vilket jag förmodligen inte gjorde, så var vi på 180 st. och då räknar jag tur och retur på dom flesta.
Vi åkte till slutstation och sen tillbaka en bit för att byta håll och då har man ju varit där två gånger, så 180 stationer när jag räknade ut hur många stationer hela dagen handlade om.
Vi började runt 14.00 och var hemma runt 23.00.

image290

Hahha bara måste ha med den, jag blev kär i den första gången jag såg den. To be honest, det blev faktiskt henning också =P
Den sitter så fint här och var på fönstren i tunnelbanan. Eftersom det finns flera drog jag såklart ner en och tog med den hem. Minne lixom =P

image291


Lite fina pix som vi tog igår.
Nu ska jag gå och väcka min goose och sen ska jag börja städa på order från min kära fader och sen ska vi kolla på alla american pie filmerna.
Fartfylld dag som alla andra i issas liv.

Pussss

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0