weekend soon ! =)

Asså fan vad torsdagar är onödiga.
jag ändrar mej en gång till och den här gången är den sista.
Ta bort torsdagen från veckan.
Imorgon är det i alla fall äntligen fredag. =)

Efter skolan ska jag vara med min ena älskling och fila lite på låtarna som ska vara klara nästa vecka. Senare på kvällen kommer min andra älskling och underhåller mej på sitt sätt, vilket brukar lyckas ganska bra.
På lördag blir det shopping. massa men inte för mycket, för hoppningsvis.
Och på kvällen blir det käk med två av mina älsklingar och sen film på kvällen.
Fullspäckat båda adagarna med andra ord.
Söndag då?
Lite gym kanske. Yeah Issa likes that.

Nu måste jag öva låtarna lite till
Pussar till alla söta bloggers

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0