test

Snodde ett litet test från en av mina favvobloggers, ingen mindre än emma.
Hatar du mer än 3 personer? Haha jaaa
Har du någonsin försökt ta ditt liv? ja
Hur många hus har du bott i? några stycken
Vilken är din favoritglass? gillar typ inte glass... eller joo..
Vilka är dina favoritskor? jag kör typ mest barfota, gillar gympadojer och klackat annars
Har du fält krokben på någon? haha jaaa, massor
Vilket är det värsta ämnet den här terminen? fan vad svårt, är skolan ett bra svar på den frågan?
Vilket är ditt favoritämne den här terminen? slöjd, kan bara sitta där om jag har lust
Äger du en Britney Spears-CD? en singel
Har du någonsin spytt bland folk? som tur är inte, eller på en hemmafest
Säg något/någon du alltid tänker på? oj.. men palla tänka hela tiden
Vilken musik tycker du är bäst? lyssnar på allt, men hatar hård roch och metal
Vilket stjärntecken är du? vädur of course
Vilken är den pinsammaste CD:n du äger? smurfarna =P
Sommar eller vinter? sooommar ffs
Har du örfilat någon? jaaa.. massor!
Spelar utséendet en roll? ja
Är du förlåtande? förlåter alltid en gång
Hur många barn vill du ha? euw inga just nu
När grät du senast? det händer då och då
Har du kallat din lärare för mamma? haha jaaa *pinsamt*
Vad är dina smeknamn? ska jag säga alla tar det hela dagen, issa passar bra, kort och bra
Är du nöjd med ditt liv? till 85%, nej
Gillar du dig själv? ytterst sällan
Är du närmare din far eller mor? svårt att säga men mamma dotter is the shit
Favoritegenskap hos det motsatta könet? allt mysigt och beskyddande!
Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag? ruunka! haha
Vad är klockan när du svarar på detta? 16.21

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0