sen torsdagskväll

Och min statitsik går uppåt igen, härligt att se.
Det har varit en hård tid för mej och mitt bloggande. Dessutom ligger jag lite efter.
Dels har jag bilder som jag lovat att lägga in och sen har jag bilder som jag inte lovata att lägga in och sen har jag lite småiga stories som jag vill lägga in.

Imorgon tänkte jag vara hemma för jag känner att jag mår lite halvbra.... eller säger man halvdåligt?*tänker*
Doesn´t matter, imorrn tänkte jag i alla fall försöka komma ifatt med allt som jag har missat.
Dessutom har jag två läxor till imorrn, och jag har inte gjort någon av dom så det kanske är bra om jag stannar hemma. =P

Åh jusste innan jag går och lägger mej.
Jag är nämnligen sjukt trött, var några timmar med min älskling och det är mer än vad man klarar av sometimes. Idag var han tydligen på sitt bushumör så han bestämde sej tydligen, när vet jag inte men han gjorde det i alla fall, för att hålla i mej och kittla mej under fötterna.
Jag är, på den punkten, som typ alla andra.
Ni vet hur det känns.
Säg någon som inte vet! Dom flesta som är sjukt kittliga under fötterna, like me, känner det som oerhört frustrerande att inte kunna komma loss. 
Ännu värre är det ju när det handlar om en kille i fråga. Normalt är dom ju starkare, fucking true.
Det råder ingen tvekan om att jag kommer sova gott inatt för han tog slut på precis varenda liten energigrej jag hade i hela kroppen och sen var jag helt slut. Viserligen har jag borstat tänderna nu och det brukar göra att man piggnar till lite, men det hindrar nog inte mej att sova inatt.

Anyway.. vad jag skulle säga innan jag går och lägger mej är att jag fått två kommentarer från två tjejer.
Jeanette och Jenny, så det här är väl mest till dom men för alla andra också.
Dom var två av alla mina läsare som lagt märke till min Swedish armed forces-tröja.
Och det mina vänner, är inte vilken tröja som helst. Den kommer, som texten på tröjan antyder, från försvarsmakten. Nu undrar dom med förmodligen flera, hur man kan få tag i tröjan och från vilken adress man kan beställa.
Mitt svar blir väl kort och gott att jag känner ett antal soldater inom försvaret som enkelt fixade fram lite prylar till mej, så någon adress kan jag tyvärr inte. Men jag skulle kunna gissa på att www.mil.se eller www.lumpen.se har en del information.
Självklart kan jag ta reda på om det finns någon adress eftersom jag har väldigt bra kontakt med dom och självklart tipsar jag er alla om det jag hittar.

Time to sleep
kraam på er sweeeeet bloggers♥

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0