nakenpix?

Kom precis hem. vart har jag varit?
typ ingenstans egentligen. Träffade älsklingarna förrut och sen när dom skulle hem hängde jag med dom till vällingby och sen hängde jag med min ena älskling mot Gulleplan.
Det var några som tog kort på oss kom vi fram till, eller så gjorde dom inte det.
Asså to be hones kom vi faktiskt aldrig riktigt fram till vem eller vad det var dom tog kort på men först såg vi en kille genom fönstret som hoppade över staketet vid spåret. Det var strax efter att någon hade dragit i nödbromsen så vi misstänkte att han var som typ skyldig. sen började han och hans kompisar springa efter tåget och vid varje station tog dom kort på tåget, alltid precis där vi satt. En slump? knappast. konstigt att vi trodde att dom tog kort på oss? knappast. konstigt att henning trodde att dom skulle göra pixen till nakenbilder? haha ja helt klart.
Aja det var lite kul i alla fall, även fast man undrar lite vem idioten var. palla kuta efter tåget tre stationer lixom.
haha jaja, när man har tråkigt....

Ska gå och ta bort sminket nu henning har slickat mej i hela ansiktet så jag är svart lite här och var.
not so fresh.
pussss


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0