maskeraden

Jusste innan jag duschar.
I fredags var jag och hälsade på mina älsklingar i Upplands väsby.
Elisa och Rosanna hade fyllt år och issa var på plats of course.
Det var maskerad som stod på schemat och this was my look.
image307


Pappa tog en bättre bild med sin kamera, kan sätta in den i bloggen någongång.

Kvällen var i alla fall oerhört lyckad även fast jag räknade timmarna tills jag skulle få träffa min älskling. Skulle nämnligen träffa honom direkt efter festen och vi hade inte träffats på evigheter så det var väl klart att man räknade tiden även fast man hade kul.
Vi var 14 tjejer, från början kände jag sammanlagt 4 stycken men när man lämnade alla och kramades kändes det som att vi alla hade känt varandra hela livet.
Tack för en underbar kväll tjejer.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥   

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0