crazy in school

En sista grej innan jag börjar göra mej i ordning, vilket tar en oerhör tid för mej.
Anyway, för att komma till sak.
Idag var det en mycket speciell dag i skolan. Mer än att Kaminski var på sämre humör än vanligt, eva soelberg hade en av sina galnaste lektioner och en ny kille kom delvis till våran klass, faktiskt lunchrasten för en gång skull.
Jag och elli tog lite galna pix i en av uppgångarna. Och eftersom att jag blev så oerhört stolt över dom så är jag ju såklart tvungen att visa hela Sverige hur otroligt fina dom blev. Hahaha asså jag garvar av att se mej skriva det här men ni fattar att jag inte menar det där va. Folk kallar det ironi, något jag aldrig lyckats förstå, trots många lektioner med olika personer har ingen fått mej att fatta det där med ironi.
Det räcker väl med att jag säger att jag inte menade det.
Eller det fattar nog alla själva när dom ser bilderna.
Okej nu ska jag sluta skiva massa onödigt crap och lägga in bilderna så jag kan fixa mina grejer sen.
image315

image326

Sååå... vem var bäst på att se helt störd ut?
haha
nu ska jag verkligen gå och tvätta bort min kära pojkväns saliv ur ansiktet.

Tomorrow

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: elli

självklart så är det du som är mest cp lilla cpbarn! jag älskar dej

2007-11-07 @ 16:45:12
URL: http://littlemissselo.blogg.se
Postat av: issa

haha elli säg inte det! kolla en gång till på dej själv, jävla särbarn
haha älskar dej mer!

2007-11-07 @ 18:24:00
URL: http://stuumpan.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0