Stadsvandring + kiropraktor

Idag var vi på stadsvandring på Kungsholmen. what can I say?

Det sög stenhårt så jävla tråkigt!
Seriöst sitter jag häldre och jobbar i skolan.

Och sen att dom väljer dagen då alla slutar tidigast det var omtänksamt och snällt av lärarna.
Det märks att dom älskar oss!

Det enda possitiva var att för en gång skull fick inte alla sitta och vänta på mej och den som jag var med. Så är det alltid när vi är någonstans med klassen. Om man ska samlas 13.00 på ett ställe så kommer jag 13.45. och om man ska ha karta och gå runt i grupp med typ 3 i varje grupp kan man ge sej fan på att just min lilla grupp kommer bort. det roliga är att jag är ju så gott som avslöjad, alla vet att det beror på mej för jag är alltid med olika personer och vem jag än är med kommer vi försent. Det hade ju varit skillnad om jag var med samma person varje gång för då kan det ju faktiskt bero på den andra men hehe.. det verkar som att jag är boven i det här fallet =P
Men vadå, det är ju jag och ingen skulle må bättre av att jag slutade för då skulle våran klass bli så in i helvet tråkig. Inget illa menat men varje gång det händer något vet man att jag på ett eller annat sätt är inblandad och är jag inte det från början så blir jag det sen. Det är en av dom roliga bitarna med att vara mej =)

ÅÅÅH jusste appropå kul bitar med att vara mej, en av de värsta bitarna är att jag har sånna jävla ryggproblem och igår var jag hos en kiropraktor, just one word: intekul. (It would be two words but I said one didn´t I?!)

Jag har haft så ont i helgen så jag knappt har kunnat gå. Jag har pendlat mellan datan och tv:n hela jävla helgen. Grymt tråkigt
Så gick jag till en kiropraktor igår. Hela vägen till Alvik åkte jag. Min syrra var hos samma person för flera år sen för då höll han till jätte nära där jag bor men nu hade han flyttat. Han skulle tydligen vara bra, och det var han verkligen men jag kunde ju knappt gå när jag gick därifrån men ändå. Det gjorde så jävla ont när han drog i massa saker men han sa att nästa gång jag kommer dit skulle vara den värsta gången för då skulle han ju börja på riktigt!
WHAAAAT?!  FORGET IT! NO WAY, I´LL NEVER COME BACK!
that was my first think
men jag vill ju inte ha så här ont i ryggen heller jag kan ju inte göra något.
Så nu har han sagt att jag ska dricka minst 1.5 liter vatten om dagen och stretcha 6 gånger om dagen.
Can´t be better I´m sooooo happy!!!
det var tydligen massa fel på mej och han sa att om jag skulle gått med det här ett tag till kunde jag ha blivit handikappad. Mitt onda har gjort så mitt becken sitter helst snett och det har gjort att mitt ena ben är 1.5 cm längre än det andra och det är jävligt mycket, så allt jag gör gör jag snett. Det är verkligen svårt att beskriva hur jobbigt jag har det.
Be glad you don´t have my problems.
Snart ska jag försöka gå ut och springa lite jag måste verkligen röra på mej jag kommer verkligen gå upp i vikt på det här sättet. det kommer ta minst 4 månader innan min rygg är bra och om jag ska kolla på film och sitta vid datan i 4 månader kommer jag bli helt förstörd. + att jag kommer ha sett alla filmer som finns, känns det som.

Om det finns någon kristen som läser det här skulle jag vara tacksam om den/dom personen/personerna kunde be för att min rygg ska vara bra om åtminstinne 3 månader, eftersom jag inte kan göra det själv
Kram// Issa


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0