psykologjävel

Det blir ingen piercing i tungan för issas del idag =(
AAAH JAG FÅR DAMP
på måndag ska jag till den där jävla psykologen och då måste jag ju kunna prata.
tänkte inte på det....

Det är skolans fel att jag blir tvingad att gå till en psykolog.
dom väntade för länge med att hjälpa mej och nu syns det så jävla tydligt att jag inte orkar mer.
Och då var dom ju absolut tvugna att dra in skolledningen och en massa andra människor som jag seriöst inte vill ha och göra med. Nu ska någon jävla psykolog dra upp hela mitt förflutna!
MY GOD, vi får se hur jag mår efter det där och jag lovar att jag kommer sitta där och inte säga ett skit!
vad ska jag säga? hon får snacka det är hennes jobb, jag pallar inte

shoppingdag idag, solen lyser och den är jätte glad. varmt och skönt så nu ska jag inte sitta här längre.

kram//issa

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0