internetshopping

Internetshopping är grymt bra har Issa kommit på.
Man slipper köer, man slipper bära massa påsar, man slipper svettas i små provhytter, man slipper bli anklagad för att man har snott något och man slipper hålla på och göra sej i ordning i evigheter bara för att gå ut och shoppa lite. Dessutom slipper man åka till olika ställen för att hitta en speciell grej som inte finns i affären som man har närmast. Lixom dom bästa grejerna finns ju alltid i typ Skåne och hur bra är det inte då att man kan beställa?!

Jag har hittat några snygga jeans, jag tror inte ens att dom finns i någon affär
Mörka stretchjeans med stickningarStretchjeans med guldmönster
Stretchjeans You & MeSvarta stretchjeans med guldtryck

Alla jeans kostar 499 kronor

Ljusblått linne "Don't Touch"

Det här linnet blev jag också helt galen i
299 kronor

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0