I wanna kill that shit

Idag var jag med Anna, shit den bruden är galen. inga news precis men ändå

Det finns ett par mjukisbyxer som jag absolut vill ha så jag fråga henne om hon kundehänga med mej upp till vällingby centrum när jag hämtade henne på moppen.
AA det gjorde hon gärna. Men till min besvikelse fanns dom inte där och då kom jag på den lysande idéen att åka till kista, nu när jag hade en moppe med mej och den hade lagom med soppa, aha smack. det var lixom solklart att man skulle göra det då.
Bara en liten grej....

Jag berättade aldrig för Anna vart vi skulle, hon gillar nämnligen inte Kista.
och visst till en början var det kul, skitkul... enda tills vi kom till dom stora vägarna,
Ajdå. vi höll på att bli påjkörda flera gånger jag körde mot rött och en gubbe peka finger åt mej, gubbjävel.
han hade ingen anledning... nästan.
Anyway, vi kom i alla fall till kista tillslut, oskadda.
Jag hittade inte dom mjukisbrallorna som jag ville ha men jag hittade andra på 50% och ett par jeans för 150 spänn.
clatch vilket kap, aaw Issa var proud i alla fall.
Jeansen börjar bli lite nerklottrade redan nu. det är nämnligen så att Issa ska uppfylla en av hennes old dreams.
Ett par jeans som är nerklottrade av ord som folk har skrivit, såå trendigt!

Vi kom till och med hem oskadda, ett mirakel. och jag har typ kommit fram tillsammans med både elli och antagligen anna att jag är lite desperate, just a little of course coz you know, girls just wanna have fun.
och det har jag haft nu så nu vill Issa komma ner på jorden igen så I guess I´m desperate och jag står för det!
Inte för att jag har problem med boyzen, snarare tvärt om, har bara lite beslutsångest och en jävla massa andra problem som gör att jag inte ens orkar ta upp något om ens ordet "förhållande" (och allt som kommer med det) love hurts that´s what I know about love. det kan jag nog leva utan.

Aja vad gjorde vi sen då? när vi kom hem från våran lilla resa? förmodligen takcade vi Johnny Depp för att vi fortfarande var vid liv. Sen åkte jag och shoppade food med mamma. Och när vi kom hem sa mamma att min idiot till klassföreståndare har skrivit nån jävla uppsats i ett ord som kallas mail där det står att mina betyg "dalar" I´m gonna kill that shit. Jag har fan gjort nästan alla läxor det här året det är sjukt, och så säger den jävlen att jag komemr få sämre betyg än vad jag förtjänar bara för min situation. Men vad fan, ska man inte få dom betygen man förtjänar?
Han skrev typ att jag inte komemr få dom betygen som jag förtjänar och att jag kommer dömmas orättvist...
men vadå om han vet att jag dömms orättvist varför ser dom inte till att inte göra det då?
ÅÅÅH FUCK VÄLLINGBYSKOLAN!

Sen käkade jag i alla fall och sen kollade jag på film med anna och nu har jag precis kört hem henne och nu ska jag gå och duscha, sen ska jag ta ett papper och rita min älskade klassföreståndare och så ska jag klippa av halsen på honom och så hoppas jag att han inte finns i skolan när jag kommer tillbaka från praoen.
haha
det kallas skadeglädje va?

image72

Mörkblåa mjukisar fårn Bikbok 200 kr.
Väl värda sitt pris, lite varma men otroligt sköna, finns även i grått

image76

Ljusblåa jeans från Bikbok 150 kr
finns i flera olika färger.
Rätt obekväma i käna men det försvinner nog.


Lite halvtaskiga bilder men båda två klädesplaggen är värda en titt

kram // Issa

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0