våldtäkt?

ÅÅH äntligen börjar det bli lite fint väder igen
helst av allt vill jag ju säga att nu börjar sommaren komma men det är några ord för mycker om man säger så.
Idag har det varit en dag som alla andra *host*
tja, det var väl i alla fall va jag trodde när jag gick upp i morse.

Vi hade NOprov, biologi, idag, *nej nej nej* det gick säkert skitdåligt
men jag har faktiskt VG i biologi, det är grymt för mina prestationer på notimmarna.
ja mina prestationer är väl inte vad man kallar suuuper bra.
Snarare tvärt om
jag snackar, stör och är en almänt jobbig elev. kanske är det anledningen till mina betyg
inte sjukt bra förstås.
Men jag har faktiskt blivit bättre nu, till och med min bildlärare är förvånad, grejen är bara att det är där jag är värst.
ojojoj om hon bara visste vilken pluggis jag har blivit *host*

Idag blev jag anfallen i korridoren oxo. Dom som var i närheten måste trott att det var en våldtäkt eller något och jag förstår varför dom trodde det för jag antar att det verkligen såg ut som en.
Det var en kille i min klass som kom och snärtade mej med nån jävla gummisnodd med en sån där hemsk liten plastgrej längst ut, fatta vad ont det gjorde.
asså jag känner mej verkligen svag, okej han var grymt stark men den svagaste killen i klassen är starkare än mej och jag är lixom kickboxare och har tränat i 4 år, snälla lite muskler borde man väl ha fått i alla fall, men nej
han misshandlade mej totalt.
Alla mina muskler istter i benen och det kan i och för sej vara effektivt för ett hållbart trick är att sparka killar mellan benen, funkar typ i 9 fall av 10 men jag fick storstryk ändå.
Anldeningen var att jag lyckades ta den lilla grejen, han var smart men ändå inte.
jag tog på något sätt tag i ena änden och då drog han ut den och så släpper han, okej det gjorde grymt ont men han blev ju av med den,. Då tog han mina älskade solbrillor som jag med min otroliga intelligens lyckades lura tillbaka, vilket ledde till att han misshandlade mej lite till för att få tag i den där jävla gummigrejen.

Jaja nu har jag avslöjat allt om hur otroligt svag jag är. det säger faktiskt ganska mycket att jag är svagare än klassens svagaste kille. men so, jag vill ju inte se ut som värsta bodybuildern men jag har ganska bra med muskler i magen =P hjälper inte i något annat än inom kickboxningen men ändå *stolt*

Nu ska jag snart på träning, 3 timmar hur ska jag orka, min tränare brukar nämnligen utnyttja att jag är hjälptränare. asså jag är hjälptränare en av timmarna, då hjälper jag till i en grupp med dom som suger groft mycker mer än vad jag gör =P *skryter verkligen iiiiinte* den ordinarie tränaren visar då alla trick och grejer på lilla mej så när jag går där ifrån ser jag mer ut som en smurf  *haha åååh var rolig jag är*  
men ärligt han utnyttjar verkligen att jag är där och han vet att han får mosa mej om han vill, vilket han gör.
Smart kille det där
det skulle jag oxo gjort om jag var han
snälla en liten blond flicka nästan helt oskuyldig kommer dit och får stryk frivilligt, står man där då och säger att man vill vara snäll och ger inte den lilla flickan stryk...
HAHA NEJ INTE HAN I ALLA FALL, SÅ SÖT ÄR JAG INTE !! =P (snarare tvärt om, borde få stryk för att jag är så ful)
nog om det har inte tid att sitta här längre.

Nu ska jag gå och slicka mina sår från den där gummigrejen *mjau*

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0