två fjortisar = kickboxers

image26

Snart 4 år med dej, det är inte mycket kvar nu
Shit vad vi har förändrats, jag kan kolla på bilder från när vi lärde känna varandra och tänka:
- jävlar, det var många år sen.
Vem kunde tro att vi skulle bli kompisar?
det var verkligen en slump alltihop
att vi började på kickboxning samma år
och hamnade i samma grupp
samma dag
asså det var rätt många pusselbitar som hamnade på plats den dagen vi träffdes och inte en enda låg fel
vi har på något sätt vuxit upp några år tillsammans
just dom här 4 åren är år som man förändras mycket under och det märks rätt tydligt om man kollar på gamla bilder.
Men för att ta upp det där med pusselbitarna igen
en pusselbit är svår att trycka ner
jag älskar verkligen dej men jag tror inte att du ser mej på samma sätt =(

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sara

Jo issa, jag älskar dig. På riktigt!

2007-03-31 @ 12:21:34

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0