Tommy

image14+image17

=
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Snart 15 år med världens underbaraste person, jag älskar dej över allt annat och du betyder så jävla mycket för mej. Jag skulle verkligen inte byta dej mot vad som helst även fast du byter mej mot 15 kameler... eller hur många var det?!
Skit samma du betyder groft mycket för mej i alla fall och det vet du.
Den enda personen som alltid har ställt upp för mej i alla lägen och fortfarande gör!
Asså vad ska jag säga ?!
Mannen du betyder
det vet du
glöm aldrig det
jag älskar dej
jag älskar dej
jag älskar dej
du är personen som får alla att le och du är personen som ingen glömmer
det kommer i alla fall aldrig jag att göra ; )

image18

Issa + Habib (Tommy)

Kalla det gärna syskonkärlek för det är precis vad det är
Issa älskar sin Tommy

pssst... jag har tre syskon till säg inget till dom men du är min favvo


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0