Hot or Not



image3
Hetast just nu, kan inte vara någon annan än Måns Zelemerlöw


image4
Jag har aldrig gillat Paris Hilton, men nu måste till och med jag erkänna att hon har fixat till det för en gång skull,
Man är ju inte precis avundsjuk på henne om man säger så (diva diva diva) byter utseende hela tiden, och det kan jag i och för sej förstå varför, jag menar ser man ut som henne får man väl fan göra det som krävs för att komma undan, konstigt nog blir hon ju aldrig snyggare snarare tvärt om, allt festande har nog börjat tära lite på Paris Hilton, kanske slipper vi allt tjat om vilka hon har strulat med och hur full hon är på alla fester som hon är på snart.

Paris Hilton= flopp

image5
Men det går minst sagt bra för Erik Segerstedt som numera kallas "Snygg-Erik"...
Tja det kan jag väl inte precis hålla med om. men det roar mej att han säger att han är rädd för att bli kär

image6
Han har olika färg på ögonen men visst fan är han hot hot hot ändå (dessutom har jag för mej att det ena ögat har grymt fin färg)

image10image11

              FLIPP                                                                              FLOPP
från liten söt blyg Darin  till   ... .... ...     Ja, vad säger man? en bild säger mer än 1000 ord

Darin har hittat rakt in i kändisvärlden där det gäller att byta utseende ofta och nog har han hunnit med en del förändringar sen 2004 då alla såg honom för första gången

image9
Även här kan man se endel förändringar, en gång snygga Britney... Kanske har allt festande satt sina spår. I hennes kläder skulle jag vara rädd för närbilder, men vad hände sekunderna innan hennes hår plötsligt inte satt där man är van vid att se att det sitter?

HOT or NOT?!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0