Hatar er så in i helvete

Asså fy fan vad jag hatar alla just nu och för typ all framtid!!
Sara, Johanna, Hanna, Carro, Nelli, Molo, Hanna, Julia, Denise, Jessica....

Jag har märkt något nu, det är lika svårt att beskriva hur mcyekt man hatar någon som det äratt beskriva hur mycket man älskar någon.
Jag har skrivit om tre personer som betyder jävligt mycket för mej men dom mamnen son står längst upp är namn på personer som jag gärna trycker ner utan vidare.
Elli betyder jävligt mycket för mej och jag älskar henne groft mycket men det är ingenting att jämföra med när det gäller hur ,mcyekt jag hatar dom här perspnerna.
Ni sabbar hela mitt liv.
Nu vill väl folket ha en anledning också.

Jo för att jag kämpade som fan i ett år för att ni skulle tycka om mej och det vet ni om,
för att jag gjorde allt för att bli accepterad.
När jag var i Thailand letade jag i efter presenter i flera dygn samanlagt bara för att visa hur mycket ni betyder för mej men det kastade ni bara bort. Allt jag har gjort för att ni ska tycka om mej och så fick jag höra från vissa att jag var älskad.
Klart jag blev glad, äntligen trodde jag att jag var en blad några jag var någon.
MEN FAN VAD FEL JAG HADE!
sluta med eran teater för det funkar inte längre fega jävlar
ni vågar inte säga som det är och ni vågar inte visa vad ni egetnligen tycker och jag hatar er som jag aldrig har hatat någon tidigare.
Nu på våren fyller flera av tjejerna år och självklart ska dom ha sina jävla barnkalas då och självklar får alla inbjudningar utom jag.

Hur tror ni att det känns?!

Har ni någon gång tänkt på det? hur känns det för den som inte får vara med? Vad har jag gjort er egetnligen?
Asså det är en skam att gå i samma klass som er.

Nu är ju jag ganska glad ändå för att jag inte är med för snälla bli lika mobbad som er är inget jag drömmer om precis men är det så jävla hemskt att fråga det svarta fåret för en gång skull?!
VA?! är det jordens undergång?

och dom här människorna ska jag behöva träffa varje dag i mer en ett år till. Hur ska jag orka?
Det blir många ben att bryta så jag slipper se er mer.  Så jävla falska och så jävla dumma, ni fattar itne ens vad ni har för stil, det skiter ni i. Det finns några fina ord som jag förövrigt aldrig använder men dom orden skulle passa in på er nu!

Men trots allt har jag faktiskt några kompisar i alla fall jag tänkte att det kanske är värt att låta dom vara med här också så att dom vet att jag verkligen värdestätter att dom finns älskar er :

Sara, Emma, Anna, Sara, Sofia, Elli, Ylva, (Malin).
Ni finns verkligen när det väl gäller och annars också hur skulle jag klara mej utan er tjejer?
image28

Bilden symboliserar hur djävulens änglar (dom högst upp på sidan) får mej att känna mej hela jävla tiden.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0