Beskrivning

Aha okej, det här var ju najs.
Passar bra med en liten beskrivning.
Mitt namn är Issa...
Jaja, okej det är mitt smeknamn, samma sak! jag hatar mitt namn är det något fel med det eller?!
Det här är min blogg, ofcourse
det intressanta är nog egentligen vad som kommer att stå iden inte vem som skriver
svaret blir kort och gott att allt som folk är intresserade av kommer att vara med, eller..
Hmm, undrar om det var ett så klokt svar egentligen...
folk och folk, vissa tycker att det är grymt kul med politiksnack (hur dom nu kan tycka det)
andra är helt galna i hästar (vilket jag inte heller kan förstå).
Så svaret borde nog bli rätt kort och gott:
Det jag tycker är grymt kul =P.
Nu känner jag mej stolt ;)
Och en sak är säker, det jag tycker är kul brukar roa de flesta.
Stuumpans blogg kommer innehålla allfrån kul skämt till allvarliga kärleksproblem and so on.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0