Väder och reklam

Fan vad najs väder det har varit idag
Lite färg har jag nog fått, jag låg och  stekte hela dagen, riktigt najs.
I dag lördag  
 
 
Förmiddag    Eftermiddag    Kväll    Natt
    
             
Övervägande klart och uppehåll.15
12
Övervägande klart och uppehåll.
Övervägande klart och uppehåll.15
14
Övervägande klart och uppehåll.
Övervägande klart och uppehåll.14
9
Övervägande klart och uppehåll.
Övervägande klart och uppehåll.13
9
Övervägande klart och uppehåll.
    
    
    
  
  
  
  
 
 
 
Söndag   Måndag   Tisdag   Onsdag
    
             
Övervägande klart och uppehåll.17
11
Övervägande klart och uppehåll.
Övervägande klart och uppehåll.20
12
Övervägande klart och uppehåll.
Övervägande klart och uppehåll.22
13
Övervägande klart och uppehåll.
Övervägande klart och uppehåll.23
14
Övervägande klart och uppehåll.
   


Nu spelas matchen Sverige mot Danmark och andra halvlek börjar nu. Jag har inte bestämt mej för om jag ska se den eller inte. Första halvlek var rätt kul, Sverige tog ledningen ganska snabbt och nu står det 1-3 till Sverige.
Efter att matchen hade pågått i 10 minuter frågade jag vilken sida Sverige skulle göra mål på.
Ibland fattar jag vaför folk säger att jag är dum i huvet.

- Och Sverige är dom med blåa och gula kläder

Jaja jag får väl ta det, kläckart man ur sej dumma saker får man stå sitt kast.

Nu vill jag göra reklam för några av favoritinläggen i denna blogg.
Några inlägg som är värda en titt är Vad killar egentligen menar, vad killar menar, genomskåda deras carmningsförsök och bortförklaringar, Avslöja otroheten och Hans stjärntecken avslöjar honom under kategorin:
Killar

Sexigaste yrkena, Bildspecial: sexigaste yrkena och Är du en romantiker (test) ? under kategorin:
Allmänt

Så nu ska jag kanske gå och kolla på matchen då, eller jag vet inte men jag passade på att sätta in den kommande veckans väder, se till att ha tunna kläder för det blir varmt och plötsligt blev långa raster inte så tokigt i alla fall, det är nämnligen en perfekt tid att sola lite =)

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0