Svenka Michael Jackson

Rubriken säger väl det mesta. Sveriges Michael Jackson kan inte vara någon annan än Linda Rosing som gjort några plastikoperationer för mycket. Numera håller hennes mun på att kladdas ut i hela ansiktet.
Hur nice är det liksom?
Hittade ingen jätte bra bild på henne men tja.. den här säger väl endel i alla fall


Jag har väl aldrig gillat Linda men jag måste erkänna att hon faktiskt såg bra ut en gång i tiden. Hon var väl inte Sveriges stolthet och utan smink var det väl nästan pinsamt att hon är svenks överhuvud taget.

Nu ska hon tydligen vika ut sej igen. Mjukporr kallar dom det, vilket innebär att hon är ensam på filmerna. Hon kudne dessutom tänka sej att ha sex med tjejer, vilket kommer vara med i kalendern.
Haha oj oj oj.
Någon som vågar gissa på hur länge det håller?
Hur lång tid dröjer det innan ett antal för många killar är med i samma bild som henne?
Som hon ser ut nu fattar jag inte ens hur hon kommer in på den branchen men men folk har sina knep inte minst Linda Rosing som redan har gjort lite för mycket.
Hade jag varint en av dom som ska jobba med henne hade jag blivit grymt äcklad ass.
hur fan kan killar kolla på henne egentligen.
DISGUSTING!


och
Pinsamt

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: EMMA

Okej, då vet jag inte vad som är problemet riktigt tyvärr.

2007-06-12 @ 20:57:18
URL: http://closeyoureyesandwatch.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0