stackars små oskyldiga pojkar

För dom som läste i min blogg för någon vecka sen tror jag:
Det här är dom två konversationerna som jag lovade att klistra in, dom är läsvärda båda två och för dom som inte fattar vad jag snackar om så kan jag berätta att jag och elli drev med två små oskyldiga pojkar på msn. den ena tog allt på allvar och den andra skämtade bort allt. båda är läsvärda. sätt dej skönt, det kan ta en stund men läs dom!

Jag sökte dej och fann mitt hjärta säger:hej sötnos vad gör du .a säger:

inge spec

sj?
jag sitter naken i badkaret och väntar på dej jue

trevligt

kan tyv inte komma

neeeej vad tråkigt jag som hade hoppats på en helfin kväll /natt med dej och våran "lilla" kompis

du skrev att du va i badet lrhur?

ehm.. ja.. men jag påstod aldrig att det fanns vatten med

sant. men då tycker ja det e lite onödigt att vara i badkaret

ja det är möjligt men jag väntade ju på att du skulle komma hit och hjälpa mej lite med det

aja, men du kan glömma de kan tyv inte komma

nej det var ju synd
mm

men..

har du någon snygg kompis d¨å lite halvkåt

njae, asså jag funderar över vem du kan vara men har liksom inte mommit på den än, så då blire lite svårt att hitta en kompis till dig

vet du inte vem jag är

njae inte riktigt

anton lilla nu blir jag besviken på dej vi hade ju planeraqt det gär och allt
ursäkta måste vara senil lr nåt

är du kär i dennen

lol

inte!!! :

vrf troru de

hon sa det tilk mej..  hon sa att du hade sagt det till henne och massa grejer, anton jag som trodde att det var du och jag

sötnos jag förlåter dej

lol

jag tror ja vet cem du e

nu börjar du bli som erik

vad

vem är jag cutiiiiiie

 njae e inte helt säker än

guess

ge mig en ledtråd

nej gissa först

jo gissa en gång först sen får du en ledtråd, gubben jag skulle aldrik ljuga för dej det vet du väl

nick...

haha är det min tur att skriva lol nu eller

nick är med pelle och hampus

aha

hr vetu de

men snälla det kallas mobil jag snackade med pelle idag det är en sockerbit det med

du e rolig du

ja folk brukar säga det

nu borde du vetqa vem jag är

nope

du är dålig men jag älskar dej ändå

...

älskar du mej inte längre `

har jag nånsin gjort?

anton nu blirj ag deperimerad

nu skär jag mej i armen med min rakhyvel

gör de du

jag köpte en ny idag för jag hade hoppats att du skulle raka min bikinilinje

aha,  men använd den till att skära di du

nu har du fått två ledtrådar om du är så smart som du ser ut så borde du lista ut det här snart
asså, ja visst vem du va när du adda mig men jag verkar ha blivit senil

det är möjligt det blir ju så med åldern jag vet att du älskar mej för du är ju min lilla gulleplutt

aha, men eftersom jag fortfarande inte vet vem du e så måste du ju avslöja dig om jag ska vara så himla kär i dig

men älskliiing nu gör du mej besviken

vem vill du att jag ska vara

igen..
asså jag e hu senil så jag har glömt bort vartenda ansike som fanns i mitt minne

vem av alla 15 tjejer i våran klass vill du att jag ska vara det här stannar mellan oss sötnost, du kan lita på mej jag har haft många långa konversationer med alex och jag vet mycket om honom säg nu vem vill du att jag ska vara johanna jessica

nu vet jag ylva kanske

ahahaaa

du e förjävla rolig

men jag e inte komplett blåst bara för att ja e senil

vad e det nu då älskling

kommer strx sk hämta en bit pizza

hämta en till mej oxå

te bax

vill du har internetsex

hjärtat vem tror du att jag är

jag lovar att erkänna när du har rätt

hjärtat är du där

mm

vem tror du att jag är

faktiskt så har ja ingen aning men jag kan säga vem jag vill att de ska vara

vem vill du då det hade varit ganska sjysst om de va typ jlo

lr nån annan het kändi
men tror du det hjärtat lilla

naej

men välj nån från klassen sötnos

vrf

då får ja ju inte velja vem ja vill

nää hjärtat men då har du ju chans att välja mej

förlåt att jag loggas ut hela tiden men det är dåligt signalstyrka i badkaret så internet fungerar inte hela tiden

är du kvar
mm
vem tror du att det är nu då kom igen nu dom flesta listar ut det ganska snabbt. jag vet att du vill att dej ska vara jag som skriver det här så gissa då på det

jag är den du mest vill att jag ska vara så gissa ärligt på den i klassen som du helst vill att jag ska vara

vrf e du så uppspelt på att jag ska säga vem du e. du vet ju de själv

så du flörtar me pelle oxå

ja men jag vill ju att du ska veta vem jag är söötnos

nu gör DU mig besviken

neej

kian du inte bara säga de isåfall

joo

vem är pelle

du gör bort dig hela tidn. du sa att du ingt honom förut när han va me hampe o nicj

nick*
ja men han var det då

ja men nyss sa du att du inte visste vem pelle va

jaha var han

vem är det

jag älskar ju dej hur kan du trp något annat

jag har mina misstankar

men vem är jag då älsklling vad har du för miss tankar, du är väll inte otrogenasså, jag börjar bli förvirrad. du ar ställt samma frågor hela tiden om o om igen. snart orkar ja inte mer...

Är du otrogen 

lr

asså

räknas lt-sex?

it

ehm.. men älskling vi har ju vanligt sex hur kan du sjunka så lägt

du e så enformig börjar bli uttjatat

va!

jaa, e ledsen att ja behövde säge det

men så e re

okeey darling

men jag älskar dej och kommer alltid att göra det

Föralltid

snällt, men jag kan lika gärna säga det nu

du börjar bli lita enformig så om du inte ändrar dig kanske jag måste gå vidra

jag vet

jag vet alltiohop

om vad

jag vet att du har haft en romans med johanna och lkevt ett dubbelliv men jag fattar inte vaför du inte sa något

men älskling jag förlåter dej vi kan gå vidare och våran relation kan trappas upp ett steg och du vill kan vi förlova oss

men du kanske tycker att jaqg går för fort fram

du ahr fattat allt helt fel

men älskling jag troddde att du var äkta men jag hade så fel jag gör slut

men jag vet att du älskar mej

jag älskar dej sötnos du är allt för mej
je vet, men vi måste gå vidar. vi kan inte vänsterprassla helöa tiden så det e nog bäst att vi går skilda vägar

neej älskling jag hoppar från balkongen om vi går vidare

men jag tror att det e bäst så

nej men älskling ja vet att du vill ha mej

vi kommer aldrig så bra överense

nej men älskling

vad

jag är så kåt

du får väl använda händerna..

nej men älskling jag vill andvända dej

jag ahr ju sagt att jag inte kan ikväll

du ser. vi kommer inte så bra överens om saker och ting

jodå älskling vi kokmmer alltid överens

jag  gör allt för dej

du får bestämma

vad vill du att jag sak besätmma da?

men älskling jag vet att du kommer estämma att jag ska komma hem till dej och suga av dej men jag vågar inte gå ensam jag är ledsen jag älskar dej jötte mycket men jag vågar inte gå hela vägen till dej ensam

men det passar fortfarande inte bra ikväll

men älskling det gör inget

vi tar det en annan dag

jag gör allt för dej det vet du

mm du sa de..

ahaha ja vet vem du e nu

vem

fnitterungen_92 e ellis mail

nej men älskling tror du verkligen att det är de  horan

 faktiskt

så va de en kompius som sa de

och jag tror på honom

nej men älskling du kan väll inte tro att det e elli som skriver allt det här vackra till dej, elli är en billig hora

 faktiskt inte. jag tror att de e hennes kompis.

och det e typ bara isssa a hennes kompisar, vad ja vet, som har sån här typ av humor och fantasi

elli har inga inga kompisar

synd för henne..

vad e klockan?

ja men är man en billig hora så får man skylla sig själv men älskliing jag är ingen biullig hora

jag tycker de verkar så

..

SKULLE JAG VARA EN BILLIG HORA

blev du sur nu...

nej men jag förlåter dej sötnos

du är mitt allt

du ahr sagt det ett antal gånger

ja men jag vill att du ska förstå det

jag ahr förstått det, men frågan är om ja tror på det

självklart älskling jag skulle inte säga det om jag inte menade det

men du ahr sagt det så månmga gånger nu så det betyder inte så mycke för mig längre
jo men älskling det är klart att det gör

för varje gång jag säger det menar jag det bara mer

men  för varje gång du säger det betyder det minder för mig

vill du knulla imorrn då
vad e de för da i morrn

lördag..

hm

sry ska va hos farsan

han bor ute vid vaxholm

ja vi kan göra det ädr älskling

han kanske vill vara med

om du tar bussen till vaxholm så hämtar ja dig där

ja men älskling det blir bra då tar vi det i morrn du är så charmig du överraskar mej

ok..

du skrämde mej med att vi skulle gå skilda vbägar jag visste att du älskade mej och att du skulle säga något sånt här tillslut jag älskar dej

men imorrn kan vara sista gången

vad menar du med det älskling

som sagt jag tycker du börjar bli tråkig..

menar du det sokertopp du sårar mej när du säger så där

jag vet men det är så jag känner

du sårar mej djupt

jag e ledsen men jag kan inte göra något åt mina känslor

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0