stackars små oskyldiga pojkar

Jag sökte dej och fann mitt hjärta säger:hej älskling ååh vad jag har saknat dej P-e-l-l-e säger:Jasså?P-e-l-l-e säger:Vem e du?Jag sökte dej och fann mitt hjärta säger:men älskling vet du inte vem jag är nu blu jag besviken  P-e-l-l-e inbjuder dig att starta skicka webbkamera. Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) inbjudan? Jag sökte dej och fann mitt hjärta säger:den är inte inkopplad men jag skulle gärna strippa lite för dej sötnos  Du har tackat nej till inbjudan att starta skicka webbkamera.Okay ..men vem e dO!?
nu blir jag deperimerad här älskling nu skär jag mej i armen med min nya rakhyvel

Jasså? e du emo?

nej men du torterar mej Okay men jag slutar om du säger vem du e Går du i min klass ? ^.-
älskling min kärlek är så stark så inget kan komma emellan oss det vet du väll hjärtat Vafan.. Säg

men hjärtat vet du inte vem jag är snart så vet jag inte vad jag gör

ge mig en ledtråd

jag går i din klass men sötnos det borde du väll veta

Verkligen inte

Fnitterungen_92

issa?

va! varför tror du det`ÄR DU OTROGEN MED DEN HORAN!

Ehm..nej..o vaddå ''otrogen''?

ja hon har ju knullat med alla!

jag trodde att det var du och jag älskling

du skrämmer mig..

Tror att jag blockar dig nu

men sötnos det menar du väll inte

sluta kalla mig sötnos -.-

det är en i klassen du kommer snart få reda på det

men älskling min lilla sockerbit

Det e nick lr hur ;>

Nick som driver

nu ska du inte bli arg här det här går att lösa, jag förstår dej om du är otrogen vi har ju inte haft så mycket sex men du kunde ha frågat onnan

innan*

jag är fan inte nick snälla tänk lite för en gång skull

Det e issa

vad frå dej att tro att den horan skulle få skriva till dej den här kärleken är äkta hon haqr inga lkänslor 

jag gör allt för dej

Ok

vill du veta vem jag är

För det e elli

det vill du visst

det är inte alls elli den horan kan trycka upp något

någonstans
hon tror att hon rä så jävla ball för att hon har kört moppe utan hjälm

Nick sa att det va elli

men nick vet inte vad han snackar om

han snackar braj

okej

jag är en riktigt brud vettu

Nu snackar du braj

jag vet att du är hemligt kär i johanna dessutom för det har nick sagt

Ok

Vad bra

Men om du älskar mej så mkt kan du väl komma e suga av mej ?

jaaa!

Ok jalla kom hit

jag vet vart din brevlåda bor

Läskigt

jag tycker också det, jag såg den nämnligen igår

Ok hade du sex med den lr?

nej men den försökte våldta mej den haggan men jag slåg den på käften med en pinne så den bet mej i benet och sen försvan den otäck incident det där

Okay  P-e-l-l-e inbjuder dig att starta skicka webbkamera. Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) inbjudan?  Du har tackat nej till inbjudan att starta skicka webbkamera.jag har har ingen det är något fel på denb  

Och=

Jag tror dig inte 

men jag skulle gärna strippa om den funkade för jag ligger här i badkaretr och jag är kåt

vad har du på dej älskling

Tre sockor
faan va hett

mhm

vill du veta vad jag har p mej'

vad synd

mhm lr hur

för om du fick veta de skulle du få stån¨d

Jag har redan stånd

Så..

Om du inte skyndar dig hit så e det försent

men älskling jag är rädd jag vågar inte åg ensam

men jag vill vekrligen

Gå med din mamma då
hon är inte hemma

det är problemet annars kunde hon ha varit med

hon är bra på trekant

Usch

jag vet men hon är så noga med att kondom används

så hon kollar alltid det

men annars är det jätte bra

tyvärr

Jag e djupt religös

Jag kör 100% natrual

men sötnos

vad?

jag älskar dej

Och?

jag vet att du älskar mej mer än johanna

Jag vet inte ens vem du e

Lr jo

Elli

Det e ellis msn

men elli är en hora

e du en hora?!?

men elli fan hur kan du ha hennes msn

jag är ingen hora

Det här e ellis msn

men älskling

hur kan du trå något sånt

elli är dessutom hemma hos alex ich knullar nu

dne horan

jag har hört att ylva står på tur men det kan vara rykten hon har väl fullt upp med kjell

Ok vem brukar du knulla då?

jag är djupt religiös och väntar till efter giftemål

Ok

Jag tänker inte gifta mej

men älskling vi har ju knullat många gånger

sötnos

Jag har inte knullat med nån i kllassen

min lilla sockertopp

Käften

nej men älskling har du knullat med någon annan är du otrogen

Kanske

om du är det så förlåter jag dej för jag älskar dej så mycket min lilla gulleplutt

Nej gör inte det

vem har du knullat med, jag ska slå ihjäl den horan sötnosär det issa så är hon död på tisdag

Ok det e issa döda din kompis bara

elli

nej men älskling du sa jue att du inte hade knulklat med nån i klassen så det kan inte va issa

Okay men då kan jag inte ha knullat med dig heller

jo men älskling det har du

Då måste jag ha varit jääävlig packad

nej men älskling du drr inte inte för att du är djupt troende

Nä jag ljög för att slippa ha sex med din morsa

men älskling du kan säga allt till mej

Men du kan inte säga allt till mig antagligen

joo men älskling det kan jag

HAH

Ok

Vad heter du?

;>

men ä'lskling har du glömt mitt namn

Japp

För mkt alkohol du vet

O marre

men älskling jag förlåter dej

det vet du

sötnos

vem tror du att jag är förutom dom där jävla hororna som jag önskar kunde dö eller något

Men jag vet att det e elli o issa -.-

men älskling varför skulle det vara det

är du kär i denise

Ofc hon e shteeek

jag visste det, jag visste att du var otrogen

jag ska mörda den haggan

Ok osis bättre lycka nästa gång

men älskling jag förlåter dej

det känns bra att ha pratat ut om det hät

nu kan vi trappa upp våran förhållande lite

åå jag är så lycklig

du är mitt allt

våran förhållande?

min sötnos

vårat*

e du blattte

?

men älskling det vet du väl att jag inte är

sötnos då

lille vän jag tror du behöver en kram

Nej jag behöver en avsugning

det tror jag nog men vi kan vänta till i morrn det är så sent nu

det e aldrig försent för sånt

neb sötnos vad bra då tar vi det imorrn

ok

jag visste att du älskar mej

killar är sånna
nej jag vill bara ha en avsugning

dom vågar inte uttrycka sina känslor men jag vet att det är du och jag

aa visst bara jag får en avsugning

du behöver inte säga att du älskar mej då blir jag bara generad jag vet redan att du dör för mejh

men jag vill ju knulla jue

O'rly?

men älskling

vi kan göra allt i ett

Ja

Mina soldater räcker för både issa o elli

Du e en av dem

vilka soldateR

comprendo?

nej inte riktigt

Fett dum

aha

nu fattar jag

Grattiz

jag är smart säg inte att jag är dum sockertopp

HAHHAdet e ISSA dessutom ska du inte säga något du  vet ju fortfarande inte vem jag ärFett DÅLIGTHAHAnej men älskling

Det e issa

''Säg inte att jag e dum jag e smart''

ISSA

¨vad tror du om mej hur kan du jämföra mej med henne

ja men vad tror du

det var ju meningen

att du e issa

jag går i samma klass hallå jag vet hur hon låter

Ok

det är inte såvrt att imitera henne

varför försökte du imitera nån som du tkr e en hora?

därför att du trodde att de var hon, den horan ska dö

ok

men vi ska till nälsta kl 4 typ

Kom dit så kan jag se att det e issa

men älskling du och jag kan ju vara tillsammans föralltid, jag är så lycklig när jag är med dej

Och jag vet inte ens vem du e så snurra lagom

vart ligger nälsta

Nälsta badet pöcko

så dum e bara Issa

men du och jag skulle ju knulla, om issa kommer kommer du knulla med henne då+

Japp bak o fram o upp e ner

ska ni dit 4 i natt eller

Jap

vilka kommer älskling

dedu..säg vem du e så säger jag ;9

nej men älskling du vet vem jag är om duy tänker sök djup in i hyjärtat

ok ge mig en sekund

hmm....

JAG VET!ISSA!

jag ringer issa och säger att du tänker knulla med henne om on kommer till nälstabadet kl 4

Ok gör så

hon har typ redan varit där dessutom hon kan nog komma tillbaka en gång till

perfea

säg vilka som kommer hon vill nog veta det

Nopp inte förrän du säger vem du e ISSA

men älskling jag önskar att du kunde lsuta tro att det är issa

erkänn att du e issaok

men

säg vem det e så slutar jag det

men snälla älskling

vad vill du?!+

jag tänker

Oj då

Då kan det inte va issa ;S

nej jag äsger ju det

varför tror du att det är issa

jag lovar att säga vem det är nu

Ok säg

jag är beredd att erkänna men det kommer skära i mitt hjärta som ett hugg med en köttkniv

Ok bra

Säg

men först vill jag veta vilka som kommer

Men e du tröoeg?

säg förstokej Hanna

hanna?

ja

hanna h?

ja

HAH

varför trodde du att det var issa

För att nick sa att det va ellis msn o issa brukar va me elli

och det brukar inte jag då eller

Det vet jag inte

jag kan hennes lösenord det kan inte issa

 

säg nu vilka som kommer till nälsta

människor.......

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0