Skabbig tant på bussen

Fan, nu märkte jag att mitt fina lilla inlägg som jag skrev på bussen inte sparades.
ÅÅÅH jag som var så glad över att jag hade skrivit så fint!
Nåja lossas att det är onsdag den 20:e


Onsdag 20/6-07
Nu sitter jag och elli på bussen och bredvid mej sitter en sjukt snuskig tant.
Hon luktar fotsvett blandat med pedofil. Pedofil är mitt sätt att uttrycka lukterna av gubbe, öl och mustach. Tillsammans bildar lukterna en pedofil. Det första hon gjorde var att trycka sej ner på sätet bredvid mej och slänga upp sina fötter på sätet mittemot. Det måste varit ett bra tag sen hon bytte strumpor senast för fan vad dom stinker och hon har grymt håriga ben för att vara tjej. Elli tror att hon har gjort en könsopertation och nu börjar jag hålla med henne med tanke på lukten.


Det var typ så jag skrev.
Tyvärr hann jag inte lägga in några bilder från shoppingen för jag åkte till Furusund med Elli samma dag som jag shoppade, men det kommer.
It´s a promise!

Later

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0