Richie buras in

Nu fasar Nicole Richie att hon, precis som kompisen Paris Hilton, ska hamna i finkan.

Det var under en inspelning hos David Letterman på onsdagen som Richie berättade om sin rädsla.
- Självklart är jag rädd, men jag är beredd att ta vilka konsekvenser som helst och ansvarar för allt som jag har gjort, säger hon.

Richie åtalades tidigare i år för rattfylla, och eftersom stjärnan har en rattfylla i bagaget från 2003 riskerar hon nu mellan 90 dagar och ett år i fängelse.
Domen meddelas i slutet av den här månaden.


Haha alla kändisar buras in, this could be fun


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0