piercing

På måndag eller tisdag ska jag pierca mej i tungan. Shit vilken tid det har tagit för det att bli av, jag minns när jag skrev i bloggen att jag skulle pierca mej i tungan, asså det var ju jätte länge sen. och nu har min navel äntligen läkt så nu är det dags för en piercing där också, det blir nice.

Så i alla fall, nu sitter jag här och kollar på lite smycken. To be honest: det skulle egentligen inte bli så, det bara blev så. När jag säger att jag sitter och kollar på smycken låter det som att jag gör värksta grejen av det här.
OOOH JAG SKA PIERCA MEJ JAG BARA MÅÅÅÅÅÅÅSTE HA DOM RÄTTA SMYCKENA!
seriöst, that´s not me. Egentligen kollade jag på kläder, som blev väskor, som blev örhängen och ringar som tillslut, efter några timmar blev piercings.
And that is the true story about this night.

Anyway, nu när alla vet sanningen kan jag väl visa vilka fina små saker jag hittade.
Bony Skeleton
Here is the first one: Den svarta var lite snyggare eller hur? den ville jag ha egentligen men sen läste jag att den limegröna lyser i mörkret så då var jag ju bara tvungen att ha den istället. 139 kronor
Playboy UV Belly
Jag satsar på den rosa. UV Belly bars, det är det speciella med dom. dom lyser i uv strålning. Neon med ett annat ord, shit vad man kan. 99 kronor
UV Reactive Eye Spike
Även här är det den rosa som regerar. Jag var bara tvungen att kollar hur det här ser ut IRL jag kan se det framför mej men det är ju en helt annan sak att verkligen testa det. Ser nästan ut som gummi, tyvärr är det inte det. 59 kronor

Det var issas internetshopping för den här gången. smidigt och enkelt. Nu vill jag ju självklart tipsa om vad sidan heter för alla som har piercingar av olika slag. Sidan hade hur många smycken som helst, särskilt på navelgrejerna, där var det över 100 smycken....
Så självklart tänker jag säga vad sidan heter...
när jag hittar den.
Jag råkade klicka ner den av misstag förrut och jag kommer ju inte ihåg vad den heter, men jag ska leta tills jag hittar den. det här är mitt tappra jag.

Later

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Linn

spännande att pierca sig:)

2007-06-28 @ 08:50:59
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: issa

ska du också vara sarkastisk för att retas eller menar du att det är spännande?

2007-06-29 @ 00:03:46
URL: http://stuumpan.blogg.se
Postat av: sara

oj läskigt i tungan jue:o
själv ska jag pierca mig överläppen:o i veckan å är så feg:S
hahaD

2007-12-09 @ 00:20:08
URL: http://youngwoman.blogg.se
Postat av: Sara

Tja,

Kolla in www.galaxypiercing.com , ett litet tips... så grymma smycken:D

2008-01-29 @ 16:57:12
URL: http://www.galaxypiercing.com
Postat av: Anonym

jag har hittat skelettstaven för bara 69,00 kr ;D

2008-05-10 @ 17:25:09
URL: http://beckansplace.blogspot.com

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0