musiktestet

 

Typ alla har ju gjort det lilla musiktestet så jag får väl göra det jag med

1. Hur mår du idag?
we ride

2. Kommer du komma långt i livet?
miss fatty

3. Hur ser dina vänner dig?
loose

4. Kommer du att gifta dig?
I do it again


5. Vad är ditt livs themesong?
tetris


6. Hur är skolan för dig?
I hate everything


7. Hur kan du komma framåt i livet?
in the dark


8. Hur kommer morgondagen att vara?
escape


9. Vad är det bästa med dina vänner?
love just is


10. Vilken sång beskriver dig bäst?
puss puss

11. Hur är det med ditt liv?
suck my dick

12. Vilken låt ska spelas på din begravning?
cp barn

13. Hur ser världen på dig?
be without you

14. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
pappa betalar

15. Vad tycker dina vänner om dig?
come clean

16. Har du en djup och mörk hemlighet?
saknar dej

17. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?

en tutte är en tutte

18. Hur kan jag göra mig själv glad?
love, sex & sunshine

19. Kommer du någonsin få barn?
det ska du ge fan i

20. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
fjortis hora

21. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
inget skitsnack

22. Vad är några tips till mig?
leave get out

23. Hur kommer jag att bli igenkänd?
het


24. Vilken låt är din danssång?
naken i min säng


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emma

hahah, den här va ju bäst:)
Kommer du att gifta dig?
I do it again

2007-06-27 @ 12:47:10
URL: http://empur.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0