Magtröjan is back?

Jag behöver väl knappast nämna det som alla redan har skrivit så mycket om
Paris tillbaka i fängelset till allas glädje
så var det sagt. Och människan gråter, jävla tönt, det handlar om 45 dagar, hur mycket är det av en livstid lixom?! hon är väl 26 så har hon ju en jävla massa år kvar, hon kommer nog hinna tröttna på livet flera gånger så vad fan är 45 dagar? hon kan vara glad att hon slappa 3 år.

Nog om det.
För att snacka lite mode. Magtröjan som så länge varit ute ser ut att värka ta fäste igen, inte mej emot.
De är svala, sköna, ett otroligt bra sommarplagg och kan i viss modell bli otroligt het på.

Punkt!


Jeansshortsen är ju också ett hett plagg i sommar, för dom som lyckats ungå det.

jeansshorts, tunika och leggings.

För håret: stekhett just nu är höga tofsen. Hilary har fattat det och hon kör stenhårt på det.

Om man är ett modelejon är det en hög tofs som gäller nu.

Lite enformigt om man frågar mej, men mode är mode.



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0