Lindsay Lohan riskerar fängelse

Lindsay Lohan riskerar att få dela sin vän Paris Hiltons öde att hamna i fängelse för rattfylla. Lindsay Lohan stoppades nyligen av polisen med både kokain och för mycket alkohol i blodet.

Skådespelerskan Lindsay Lohan blev tagen av Los Angeles-polisen i förra månaden. Än så länge har inget åtal väckts men enligt åklagaren är det för tidigt att säga vilka bevis som finns. Lindsay Lohan lades in på behandlingshem 29 maj kraschade med sin Mercedes SL-65 26 maj klockan halv sex på morgonen. Två andra personer fanns med i bilen men ingen skadades allvarligt.






Läs även om hur Nicole Richie riskerar fängelse under kategorin skvaller.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0