Kista again

Idag har jag varit hemma och slipat trappan, suttit vid datan och skrivit massa inlägg och nu på kvällen var jag i Kista och käkade. Samtidigt köpte jag ett par mjukisbrallor som jag har velat ha i typ ett år nu men aldrig köpt. Varför vet jag inte.. eller jo, det beror på trycket. Jag har ju redan visat upp mina älskade mörkblåa mjukisar från BikBok, och bak står det UCLA, samma med dom här. I flera år har jag letat efter ett par riktigt grå-vita mjukisbyxor men allt jag har hittat är gråa och dom är så mörka, för mörka. Jag har ett par men dom är rätt oanvända. Jag visste i alla fall två ställen som hade dom riktigt ljusa mjukisbrallorna, BikBok och Kungliga seglarsällskapet.

Jag har ingen aning om vad affären heter eller om den heter så, det kan bero på att jag inte handlar något där p.g.a det otroligt löjliga namnet. Vad fan, jag är ingen seglare så vad fan ska jag med deras märke till.

Fan fjolligt. Dessutom går varenda jävel runt med deras kläder numera, ytterligare en anledning till att INTE köpa skiten. Vad har hänt med folks image?!

Antingen är man emo, fjortis, pluggis, sportfåne, tönt, brat eller bitch!

och kommer man med sin egen stil någon gång så blir man mobbad för det! SJUKT!


Anyway, jag snackade mjukisar, det andra får jag ta någon annan gång tror jag. Så var var jag?
Aha! jusste, jag föredrog i alla fall mjukisarna från BikBok, and here they are:

image151image152

Ursäkta dom dåliga bilderna. Jag ser kontig och tjock ut byxorna på bilderna men i verkligheten är dom snygga.
Finns i kort och lång modell.
Mjukisbrallor BikBok 399 kr.
den korta modellen kostar 299 kr.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emma

ohyeah, jag har exakt sånna brallor och dom är grymt sköna(:
puss<3

2007-06-18 @ 19:23:33
URL: http://empur.blogg.se
Postat av: Issa

okej, aa visst är dom

2007-06-18 @ 22:09:45
URL: http://stuumpan.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0