Jesse McCartney

Jag kan ju inte snacka om alla kändisar, man tar dom mest aktuella och mest intressanta.
En av de jag aldrig nämn är Jesse McCartney, flickidolen som inte faller mej i smaken.
Så vad har han gjort då?
Han har ju varit med i serien Summerland, som har lagt ner.
Nu ska han vara med i indipendentfilmen Keith som så småningom lär komma till Sverige.
Dessutom är han på G för ett gästspel i Disney-serien Hannah Montana, där han ska spela pojkvän till Hannah!

Snart lär det skrikas om honom i Sverige, men just nu är det lugnt.
Jag är väl glad så länge det lugnet håller sej. Det räcker ju med Paris.
Häng jävlen så har vi tid med Jesse McCartney sen!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0