Idol-Kishti dejtar

 

Kishti Tomita från "Idol"-juryn har skilt sig från japanske aikidomästaren Takeji Tomita efter åtta års äktenskap.

- Jag tycker väl att jag är lycklig även om jag har mina downs. Jag är en lycklig människa i grunden, säger hon till Aftonbladet.

Den 43-årige röstcoachen är ovan vid singellivet men ser positivt på sin nya tillvaro.
- Det är roligare att dejta nu än när man var yngre och inte hade någon koll. Det blir bättre på alla plan med åren, säger hon.

Vad tror ni? Hittar hon the man as she looking for?
To be honest, I don´t think so, but what do I know?
Man får väl säga lycka till då... eller något


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0