Horoskop

Ta först fram en penna och ett papper:
När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt
känner på riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!
Gå nedåt rad förrad - en rad i taget - läs inte i förväg för då förstör du det roliga!!
1. Skriv först siffrorna 1 till 9 under varandra, börja med 1.
2. Bredvid siffrorna 1 och 5 skriver du namnen på två personer av det motsatta könet
3. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc)
bredvid 2:an, 3:an och 4:an.
4. Skriv titlarna på tre melodier/låtar bredvid 7, 8 och 9 .
5. Vid siffran 6 skriver du ett djur.

Här kommer då nyckeln till detta:

1. Personen vid siffran 1 är den du älskar.
2. Personen vid siffran 5 är någon du tycker om men inte kan komma underfund med.
3. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 2.
4. Personen vid 3:an känner dig väldigt bra.
5. Personen vid 4:an bringar dig lycka.
6. Djuret vid 6:an påminner dig om personen vid 3:an.
7. Melodin vid 7:an hör i hop med personen vid 5:an
8. Melodin vid 8:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.
9. 9:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0