helt okej kväll

Idag var jag hos kiropraktorn igen. Jag hatar att gå dit det gör så jävla ont och jag hatar när han knäcker.
Han lixom ligger på någon kroppsdel och plötsligt tar han typ sats eller något och trycker ner kroppsdelen mer än vad som egentligen går. jag tyser av tanken.

vi var också på en såndär otroligt rolig klassträff med brännboll på kvällen. Jag älskar brännboll *host*
Jag och Elli tittade på och efter brännbollen gick alla hem. det var bara jag, elli, daniel, anton, nick, pelle, viktor, niklas och alex kvar. bara och bara men ja det var bara vi. det började egentligen med att pelle skulle sparka med och det gjorde han och så skulle jag brotta ner honom som den otroligt tjejiga typen jag är. Jag lyckades inte, han har blivit starkare det måste jag nog erkänna. sen blandade sig alex i oc hsen kom daniel och ja.. sen fortsatte det så i någon timme till. eller egentligen inte, det var väl till och från och det roliga är att det alltid är alex som blir slagen. utan undantag.
Det var rätt kul, vi var där i någon timme längre än alla andra och sen gick vi hem.

det är lite synd att jag inte hade några bilder från kvällen men men, I guess this is life.
Jag fick VG på mitt engelskaprov dessutom, jag är proud över mej själv.
jag fick 26/27 på en del som jag inte hadepluggat till och det är VG, hallå borde inte det vara MVG eller något?
skumt men kärringen kan inte sätta betyg.
Jag får väl IG i betyget sen då bara för att jag har blivit utkastad så många gånger.

Åh juste vad tycker ni om min nya design? lite bimbo kanske men dom säger ju att jag är en bimbo så det passar väl mej antar jag

Later

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0