fuck gymnasium

Regniga dagar är rätt mysiga dagar, men så slutar det rega lagom till att jag kommer in.
Jag var och köpte två nya filmer idag.  Vadå det var 2 för 99 då var man ju tvungen!
Jag vet, jag är helt galen i film =P
Big Daddy och Mean Girls blev det i alla fall.
såg Big Daddy idag också, den var bra, men vad fan Adam Sandler som huvudperson då kan ju inte filmen bli dålig, det är som typ omöjligt!

Och nu tittar jag lite på gymnasium eftersom att det så småningom måste göras och eftersom att min pa dampar.
Seriöst håller jag på och slå sönder datan. det står inte ett jävla skit om dom där jävla gymnasieskolorna. asså man kanske ska hoppa över skiten i alla fall. Hela tiden klickar man sej vidare på vilket program man vill välja och vilket yrke man helst vill att det ska inrikta sej på men så kommer man tillbaka till samma skitsida hela tiden. Asså dom gör mer reklam för vad själva sidan heter än att göra reklam för alla program och inriktningar dom har att erbjuda.
Fan jag får damp bara jag tänker på det, jag gav upp efter typ 7 minuter och sen bestämde jag mej för att försöka igen men det funkade i en minut sen dampade jag på skiten igen så nu har jag gett upp helt och funderar på att gå IV istället, internet gör verkligen framsteg!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0