Doldissnygging

Vad ska man säga? Han syns inte överdrivet mycket.
Är han dagens, veckans, årets eller det här inläggets doldissnygging?
Doesn´t matter eller ska man säga Don´t matter.
Fan vad mobbat, förlåt Akon men din låt är så grymt ute nu så jag kan inte låta bli att anmärka på hur man förstör en låt genom att så tydligt sjunga helt fel ord.
Seriöst, han kan engelska men vad fan, om det rätta ordet inte passar in så byt lite med andra ord eller lägg in don´t men inte så jävla tydligt, det är som att han är stolt över att ha ett gramatiskt fel med i låten.
Anyway, nog om låten det enda man kan säga är att den är uttjatad och jävligt ute och snart så jävla kass att man inte orkar höra den längre. Den var bra enda tills radion förstörde hela grejen med sitt jävla tjat.

För att gå vidare innan jag blir för upprörd över låten (måste vara PMS eller något)
doldissnyggingen
image107


Det krävs många ord för att beskriva denna hottie, inget starkt nog.
aaw I love him.
Självklart är det Chad Michael Murray som vi vill se mycket mer av
eller hur?

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0