Drottninggatan

Shoppade massa igår, äntligen. Issa har saknar shoppingen och idag blev det ett par nya gympadojer eftersom jag tappade den ena runt midsommar. Hatar mej själv sometimes. Grymt irriterande var det i alla fall, och den skon har dunnits i flera år och bara för att jag tappar min ena bestämmer sej intersport för att byta ut modellen mot en annan, groft mycket fulare men vad ska man göra? Det blev en sån ful men duglig och hyfsat lik men det jag gillade bäst var helt förstört på den nya modellen. Men men...

Igår var jag på drottninggatan och shoppade och sen blev det visst en tur till Kista också för att käka och kolla efter dojer och så lite sminkgrejor tror jag föll ner i påsen...
image178
image179
image180image181image182

Nu kom jag på att en av mina favvotröjer som jag köpte igår är glömd hos en kompis,
det var ju trist men den kommer senare.
Bilderna är dessutom lite halvdåliga för jag hade inte tid att ta några bra, jag måste gå och packa snart och om typ 10 timmar eller något går planet till England.

See you

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: frida

fett coolt att du var på drottninggatan där ligger
jue både h&m och lindex

2007-08-15 @ 00:13:19
Postat av: ...

hon har väl inte råd med nån mer exclusiv affär :)

2007-08-15 @ 00:17:44
Postat av: issa

asså snälla håll käften vad är problemet?

2007-08-16 @ 01:04:45
URL: http://stuumpan.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0