prov [done]

Idag mår jag inte alls bra, precis som igår kväll.
På vägen hem, på tunnelbanan, spydde en kille precis bakom mej och jag har mått illa sen dess.
Efter mitt sista inlägg inatt pluggade jag lite till och gick väl och la med runt 3 mågon gång.
Jag sov över dom två första lektionerna, gick till skolan, gjorde provet och nu sitter jag här.
Hemma, helt slutkörd och dessutom spyfärdig.
Provet gick bra, jag svarade på alla frågor och skrev ett uppsats om Muhammeds liv på ett helt A4.
Det kunde man få 10 poäng för, jag hoppas att  jag fick åtminstonne 6.
Men men, det är bara vänta och se.
Issa är inne i sitt flow nu så det borde gå bra =)
Nu ska jag bädda ner mej i soffan, dricka något varmt och kolla på film, på order från pepp.
Egentligen vill jag plugga, för jag har två prov nästa vecka men tydligen har jag någon typ av "pluggförbud" idag.
Fick 600 spänn av pepp för att jag pluggade så hårt till det här provet, det gör i alla fall saken lite bättre.

Well...
Later then

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0