motionera

Nu har jag suttit inne och slappat hela dagen, med risk för att inte kunna sova ikväll heller.
Tänkte gå ut och röra lite på mej. Gå en promenad och sen köra lite egen träning.
Mer som styrka. Det är väl allt jag får göra för min pojkvän. Han är väldigt mån om att jag tar det lugnt när jag inte mår bra och har han möjlighet håller han gärna i mej för att jag ska ligga still och hålla mej varm, om han så ska behöva sitta på mej i tre timmar.
Men det är lika bra annars kommer jag ångra mej efteråt när jag mår ännu sämre.
Tur att man har någon som håller koll på en =P hehe

Som sagt, jag har suttit inne hela dagen och bara slappat och dessutom tagit igen förlorad tid.
Idag har jag skrivit massa små inlägg och som ni säkert ser gjort om flera saker i bloggen.
Medan jag är ute och motionerar lite kan ni ju ta igen förlorad lästid, smart jag är eller hur?!

Kraam

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0