en sömnlös natt

Nu ska jag berätta en sak...
Jag kan inte sova.

News?
knappast.
Veckans fakta?
absolut inte.
Hela veckans alla 7 nätter har fan varit sömnlösa.
Jag måste fan göra något åt det här, så här kan man väl inte leva i 80 år till!
Jag får se till att det där självmordet vid 70 blir av, haha.
nej  men sånt ska man inte skoja om.

Min lillebrorsa sitter här bredvid också. Jag vill väl inte påstå att han är 100% vaken men inte fan sover han i alla fall.
Han sa nyss en positiv grej med att inte kunna sova:
-Ja det här är ju egentligen bra, man får ju ut mer av livet.
Smaaaaart !!

Nu ska jag gå och käka min efterlängtade middag
Hoppas att ni sover i alla fall
kraam

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0