Brads Pitt



image387

Okej när man sitter här hela natten framför en dator hittar man tillslut saker att skriva om i alla fall.
Jag har börjat tappa besökare igen, förmodligen på grund av att all min tid har gått till andra grejer you know.
Men det här kanske kan locka tillbaka några av besökarna.
Okej bilden är gammal men soo?! en favorit i repris då...
favorit och favorit, snarare ett skämt i repris, med tanke på att allt är så klockrent!
Han lever ju upp till sitt namn om man säger så. För den med ett större intresse för Brads pitt kan man klicka här http://dlisted.com/node/19499?size=_original och se lite mer än vad jag valde att visa alla, trots att flera säkert redan sett original bilden finns det alltid dom som har missat det ; )

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0