why do all good things come to an end?

För några timmar sen kom jag hem från England, jävlar vad jag saknar stället. Det var nog tre av dom bästa veckorna i hela mitt fucking liv.

Jag grät mest av alla igår kväll. Alla trodde att jag grät för att jag skulle sakna dom men egentligen grät jag nog mest för vad som väntade på mej i Sverige. Jag mins 8:an som ett stort svart hål av sorg, saknad och längtan efter det onåbara. Men det onåbara nådde jag i England. Känslan av att ha kompisar och att tillhöra ett visst gäng av folk man gillar är inte dum. Fan vad kul vi hade.

Språkresa är verkligen rekomenderat från min sida. Där mötte jag de mest underbara människorna och på 3 veckor har jag inte hört ett enda kränkande ord. Det är ju annat än vad man kan säga om alla jävla ruttna svenskar som sitter framför datorerna på kvällarna och tror att dom är sjukt coola för att dom klickar fram någons blogg och skriver en kommentar som är helt onödig och som inte alls borde vara där.

VARFÖR?
shiiiiiiat vad kul liv dom måste ha som gör sånt... OMG VAD JAG ÄR AVUNDSJUK PÅ DOM!!!!!!!

Det är för sånna som er jag tänker bli polis, ni behöver HJÄLP och dom kommer ni inte ur själva.

Hastings 2007 är ett minne för livet och alla underbara människor som jag träffade där har verkligen stärkt mitt självförtroende

Biggy loves till My, Martina, Linda, Moa, Emelie, Rosanna, Oskar, Elisa, David, Maja, Jonte, Linn, Max, Coffe, Amanda, Michelle, Lina, Sophia, Anton och Karolina.
hehe resten av folket var väl helt okej......

nu ska jag gå och kolla på en film eller något tror jag

Tomorrow


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: lisa

tkr du det är konstigt att du får massa kränkande komentarer när du går runt med magtröja fast att du är tjock?

2007-08-15 @ 00:16:29
Postat av: lisa

det var inte jag som skrev det utan en kompis som använde mitt namn (som vanligt) ta inte åt dig!

2007-08-16 @ 00:35:28
Postat av: issa

seriöst hur pallar man hålla på?
har du inget vettigt att säga så säg för fan ingenting. Jag har fan levt med mej själv i 15 år, jag vet precis hur jag ser ut och hur jag är.
Lämna mej bara ifred snälla, så jävla omoget att hålla på

2007-08-16 @ 01:03:19
URL: http://stuumpan.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0