Skarpnäckfriends´s history by issa

Dagarna går och hur fördriver jag tiden?
Tja... jag har tillbringat några dagar på världens tristaste jobb men som råkar vara oerhört välbetalt. Efter det har jag tillbringat en del timmar i rampen i Skarpnäck där det konstigt nog inte bara bor bögar utan också normalt folk...

Egentligen blir jag helt förvirrad av att tänka tillbaka på hur vi lärde känna dom från första början...
Det var väl på midsommar i Furusund som ett litet frö började växa till något stort, om man nu kan kalla det här stort.
Jag var med Elli i Furusund där också Carro (Ellis kompis) höll till vid samma tidpunkt.

Carro var med Anton och Fabbe och jag strulade med Anton...

Sen fick vi veta att Anton åkte inlines och efter ett tag bestämde vi oss för att åka och kolla när han åket. Anton var då med Theo, Gino och Alex. Nästa gång vi åkte dit tog Anton med sej sin kompis Stig som jag lyckades få nummret till och sen sms:ade till. Nästa gång vi åkte dit hade Stig med sej Hampus, Torkel, Anton och Theo samt några fjortistjejer. Lite senare kom Gino till rampen och han hade med sej Samuel... och så flyter det altså på.
Weird isn´t it?
Så hur många har jag lärt känna genom att strula med Anton?
lite patetiskt sådär men men.
Och allt blev ju lite jobbigt när Antons kompis visade sej vara jäääääävligt snygg. Hehe issa råkar vara expert på att hamna i jobbiga situationer, men man vänjer sej ;)

Later


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0