internettrakasserier är omoget och patetiskt

Sluta säga att jag är tjock hela jävla tiden, mår ni bättre av det eller?
Har ni inget vettigt att skriva så skriv inget alls, seriöst så är jag helt ointresserad av vad det här landets befolkning tycker om mej. Så jävla omoget. Ni skulle aldrig våga säga det ni skriver face to face så ni använder datorn som ett sätt att få ut vad ni tycker, grymt töntigt.
Det här skulle jag säga face to face till vem som helst för det är fan precis så här det är.
Ni är fan patetiska det är synd om er, skaffa ett liv. Shit och jag klagar på att folk som spela WOW and so on inte har något liv...

Snälla gör något bra av livet istället för att trycka ner andra, det är väl ingen som mår bättre av det, och liksom varför ska man trakassera folk man inte känner?
mer patetiskt än så här kan det fan inte bli.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0