Helt onödigt inlägg

Så börjar den här veckan ta slut.
I måndags var jag på 9:ans mest misslyckade klassresa, två dagar i Oxelösund.
det säger väl typ allt.
sen blev jag förkyld igen lagom till att jag hade blivit frisk så jag har varit hemma idag. I morgon är det skolfotodags igen, *glädjeskrik*
Hoppas att jag kan bli hyfsad i år i alla fall, jämför man med resten av åren lär jag väl kunna bli värsta fotomodellen om jag anstränger mej lite, eftersom jag har sett ut som ett monster på alla tidigare bilder.

Och så träffade jag ju schtego i tisdags också. det var kallt. fler kommentarer har jag inte =P

Snart ska jag på min första gohindoträning. Jag och Hanna ska "prova på" i en fortsättningsgrupp där alla är typ runt 20. Jag känner redan nu att det kommer gå jätte bra.

Med andra ord kommer vi bli totalt mosade.


Wish me luck


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0