en jäkel på att hamna i jobbiga situationer

Asså jag har kommit på en grej. Jag var i Skarpnäck igår och asså hur ska jag säga...?
Jag är typ dum i huvet..
Eller det var väl kanske inte rätt ord men om jag säger så här.

Jag träffade anton på midsommar och han blev kär i mej och vi var nästan ihop. Några veckor senare håller jag på med en av hans bästa kompisar.

Hur låter det? i mina öron framstår jag som en "nästan hora" eller bara en jävla idiot.
Asså jag dissade aldrig anton det var han som dissade mej. plötsligt slutade han att snacka med mej och när jag träffade honom sa han inget och tittade knappt på mej. och sen kom hans kompis som var värsta perfekt och sen blev det som det blev och igår blev allt liiiiite värre.
Vi låg typ på rampen i Skarpnäck, jag Elli, Stig, och Gino och Anton höll sej borta med Theo.
sen på tuben vid 12 tiden sa Gino att Anton var asledsen och att det var därför han höll sej undan.
Då andra sidan förstår jag att han gjorde det för så som jag och Stig höll på igårkväll är han nog inte tillräckligt stabil för att se.
Snacka om idiot jag är vad gör jag nu då?

Någon som har förslag, jag är verkligen öppen för dom. Skriv jätte gärna en kommentar om du har varit i liknande situation och vet hur man tar sej ur den.
Alla kommentarer uppskattas =)


Nu ska jag gå och packa till våran jävligt trista klassresa som jag verkligen inte alls vill åka på, det ska bli så jävla tråkigt!!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0