Tekniska muséet = sååååå booooring

Som rubriken säger ganska bra var jag på tekniska muséet idag.

Det gick inte att skolka, skolan hade nämnligen kommit på ett sätt.
Lixom hur lockande låter det att åka med 5 klasser från 8:an till tekniska muséet, asså hur många åker dit frivilligt?

tja, inte vi från Vällingbyskolan i alla fall. så som sagt lärarna var smarta. Det här ingick i vårat teknikbetyg + att
våran otroligt korkade och grymt fula gamla tekniklärare sa att om man inte kommer kommer man få göra något liknande på fritiden. KUUUUUUUUUUL tänkte vi och kom allihop, jag tror inte att någon skolkade.

Inte nog med att vi först skulle dit och titta på massa gamla bilar och cyklar sen skulle man skriva en jävla uppsats också. Men faktiskt, om jag får erkänna så var det helt okej, det var faktiskt ganska kul. Men det är väl inget man gör varje dag.

Jag får nog ta och sluta att lyssna på ordet muséum, för lixom bara ordet låter ju skittråkigt men det blir ju vad man gör det till. Men helst aldrig mera tekniska muséet. Fast man fick sluta några timmar tidigare, det var i alla fall något positivt =)

Nu ska jag sova tror jag, om jag kan...

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0