sos, skolledningen och fan och hans moster

Åh vad tråkigt jag har! Det är fredag och här sitter jag och gör lixom ingenting.
Hur kan jag?!

Men okej jag får väl säga som typ nån sk bortförklaring att jag är deppig och inye har lust eller nåt.
Men seriöst igår fick jag veta av min ena klassföreståndare (jag hatar honom) att jag ska på nån psykvård.
Asså fan det är inte jag som ska ha vård det är dom!

Jag fick veta att jag har legat högt upp på skolledningens lista över elever som behöver hjälp att stabilisera sitt psyke typ.
Jag ba: WHAT?! fatta ingenting. Okej jag har en del problem men SO?! det skiter väl skolledningen i?!

Och min otroligt ointeligente klassföreståndare påstår att jag har en sjukdom som gör att jag inte kan vara tyst och så var det ju det där med ryggen så jag blir negativ och almänt jobbig på lektionerna!

VADÅ SJUKDOM!

asså jag var nära på att slå ner gubbjävlen.
Jag kanske har damp eller något i alla fall.

Grejen är bara att han vet inte ett jävla skit om min situation, min pappa sa att han hade sagt lite bara för att gubben skulle hänga med lite i alla fall och problemet med gubben är att han har en förmåga att kunna lägga i hop 5 grejer och dra sin egen slutsats. Ni fattar själva som om min rygg skulle vara mitt största problem.
Han är ett större problem än min rygg.

Så nu ska det i alla fall samlas en massa människor från skolledningen och från skolan och fan och hans moster och snacka om min situation MOT MIN VILJA! fan vad bra det går för mej. först gör skolan inte ett skit och sen blandar dom in hela Sverige. Det saknas ju bara att Dagens Nyheter ska komma på besök under det där samtalet också!

ÅÅÅÅÅH SOM OM JAG SKULLE MÅ BÄTTRE AV ATT DOM DRAR UPP ALLT IGEN, DET BÖRJADE JU FAN FÖR ETT HALVÅR SEN SKA DOM DRA UPP ALLT IGEN DÅ?!

Hata alla jävla människor som tror att dom är pro på att få folk att må bra, hoppa föramför något tåg eller något, ingen skulle sakna er!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0